Μετἀ από την επιστροφἠ της απὀ την επιμορφωτική επίσκεψη στο Κόσιτζε της Σλοβακίας στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus που εκπονείται στο σχολείο μας, η εκπαιδευτικός Ζυμβρακάκη Φανή εφάρμοσε στο μάθημα της Ιστορίας Προσανατολισμού την ομαδοσυνεργατική μέθοδο του peer teaching (διδασκαλία ομιλήκων). ΟΙ μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες με τυχαίο τρόπο, η κάθε ομάδα ανέλαβε την επεξεργασία τμήματος του διδασκόμενου αντικειμένου βάσει ενός φύλλου εργασίας και στη συνέχεια οι ομάδες αναμείχθηκαν καθώς όλοι ανέλαβαν εναλλάξ τον ρόλο του ομιλητή και του ακροατή. Στο τέλος της διδακτικής ώρας υπήρχε ανατροφοδοτική αξιολόγηση με ερωτήσεις κλειστού τύπου.
Επίσης στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας οι μαθητές της Γ τάξης εξασκήθηκαν στην ομαδική επεξεργασία λογοτεχνικού κειμένου και τη συγγραφή ερμηνευτικού σχολίου. Τα παιδιά τα οποία δούλεψαν σε ομάδες συμμετείχαν ενεργά, συνεισφέραν το καθένα ανάλογα με τις δεξιότητες τους, εξέθεσαν τις απόψεις τους, διόρθωναν και «ξαναχτένιζαν» το κείμενο τους και αλληλεπίδρασαν με συμμαθητές/τριες τους με τους οποίους δεν έχουν πιο στενές σχέσεις. Παράλληλα εντοπίστηκαν από την εκπαιδευτικό και προβλήματα στις σχέσεις μεταξύ παιδιών που ήταν στην ίδια ομάδα και δεν ήθελαν να συνεργαστούν. Στο τέλος του μαθήματος διαβάστηκαν στην τάξη τα ερμηνευτικά σχόλια όλων των ομάδων, έγιναν παρατηρήσεις και τα παιδιά ψήφισαν αυτό που τους άρεσε περισσότερο