ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ / Συμμετοχή του ΓΕΛ Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Ευόσμου στο μαθητικό συνέδριο “THESS Ευ ζην”
Με ιδιαίτερη επιτυχία συμμετείχε το Γενικό Λύκειο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Ευόσμου στο 2ο μαθητικό συνέδριο «THESS Ευ ζην», το οποίο διοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης και τους Συμβούλους Εκπαίδευσης. Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 25 και την Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2026 στο Κέντρο Πολιτισμού «Χρήστος Τσακίρης» του Δήμου Παύλου Μελά, συγκεντρώνοντας μαθητές και […]









