Υποδοχή 16 Σουηδών μαθητών και 4 εκπαιδευτικών από 23 έως 29 Απριλίου 2026

Στο σχολείο μας, ως φορέας υποδοχής erasmus+ υποδέχτηκε 16 μαθητές και 4 εκπαιδευτικούς από το σχολείο από το σχολείο Fredriksdalskolan το οποίο βρίσκεται στο Lidköping της Σουηδίας. Πρόκειται για ένα διαπολιτισμικό σχολείο της Σουηδίας, στο οποίο, εκτός από τους Σουηδούς, φοιτούν και μαθητές με καταγωγή από άλλες χώρες.

Το ΓΕΛ Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Ευόσμου εστίασε σε δραστηριότητες που προάγουν την συμπερίληψη. Υπήρξε συνεργασία με την συντονίστρια προσφύγων, κυρία Θεοφανούλα Μπαλίτα η οποία σχεδίασε δραστηριότητες με επίκεντρο την Πολυγλωσσία. Επίσης, δόθηκε έμφαση στη διδασκαλία της Ελληνικής γλώσσας καθώς και των φυσικών επιστημών. Παράλληλα, υλοποιήθηκαν επισκέψεις σε σημεία πολιτιστικού ενδιαφέροντος που αναδεικτύνουν την κουλτούρα της χώρας μας. Κατα τη διάρκεια επίσκεψης στο μουσείο κινηματογράφου, γυρίστηκε μικρή ταινία με πρωταγωνιστές τους Σουηδούς και τους Έλληνες μαθητές την οποία μπορειτε να δείτε εδώ.

Η εμπειρία της φιλοξενίας είχε πολλαπλό όφελος στους έλληξνες συμμετέχοντες. Γνώρισαν εφήβους από άλλες χώρες, αντάλλαξαν απόψεις, έγιναν φίλοι. Στόχος μας να επισκεφτούμε το Σουηδικό σχολείο την επόμενη σχολική χρονιά στο πλαίσιο της Διαπίστευσης Erasmus+.