Το Σχολείο μας στην «ΗΜΕΡΑ ERASMUS 2026» της ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης, 8 Μαϊου 2026

Την Παρασκευή 8 Μαΐου 2026, το Διαπολιτισμικό ΓΕΛ Ευόσμου έδωσε δυναμικό «παρών» στην «ΗΜΕΡΑ ERASMUS 2026», μια ξεχωριστή εκδήλωση που διοργάνωσε η Διεύθυνση
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης για τα σχολεία ευθύνης της. Η συμμετοχή του σχολείου μας ανέδειξε για ακόμη μια φορά την εξωστρέφεια και την
προσήλωσή μας στις ευρωπαϊκές αξίες, καθώς διανύουμε ήδη το 2ο έτος της Διαπίστευσης Erasmus+ (2025-1-EL01-KA121-SCH-000330863).
Δράσεις και Παρουσιάσεις
Κατά τη διάρκεια της ημερίδας, το σχολείο μας εκπροσωπήθηκε μέσα από τρεις
σημαντικούς άξονες:
1. Συμμετοχή σε Στρογγυλό Τραπέζι: Ο εκπαιδευτικός κ. Τσιότρας Βασίλειος συμμετείχε στη συζήτηση στρογγυλού τραπεζιού με θέμα: «Η συμβολή των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων στη διαμόρφωση της κουλτούρας του σχολείου», καταθέτοντας την εμπειρία από την ενσωμάτωση των προγραμμάτων στην καθημερινή σχολική ζωή.
2. Παρουσίαση 2ου έτους Διαπίστευσης: Οι εκπαιδευτικοί κ. Οικονόμου Σμαρώ και κ. Λιθοξοΐδου Αλεξάνδρα παρουσίασαν αναλυτικά τις δράσεις και τους στόχους που επιτεύχθηκαν κατά το δεύτερο έτος της Διαπίστευσης του Διαπολιτισμικού ΓΕΛ Ευόσμου.
3. Η εμπειρία των μαθητών: Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας Αθανασιάδου Κωνσταντίνα, Αναστασιάδης Χρήστος, Ιωαννίδου Ηλιάνα, Λαζαρίδης Αθανάσιος- Χρυσοβαλάντης, Μακρίδου Αμαλία, Ψάλτη Δέσποινα και Ψάλτη Μαριέττα μοιράστηκαν με το κοινό τις προσωπικές τους εμπειρίες, τις γνώσεις και τις εικόνες που αποκόμισαν από την πρόσφατη ομαδική κινητικότητα στη Φινλανδία.
Ανταλλαγή Καλών Πρακτικών
Η εκδήλωση αποτέλεσε μια μοναδική ευκαιρία για το σχολείο μας να έρθει σε επαφή με άλλα σχολεία της Διεύθυνσης. Μέσα από έναν γόνιμο διάλογο, είχαμε την ευκαιρία να ανταλλάξουμε καλές πρακτικές, να εμπνευστούμε από τις δράσεις συναδέλφων και να ενισχύσουμε τη συνεργασία μας, προωθώντας κοινούς εκπαιδευτικούς στόχους που αναβαθμίζουν την ευρωπαϊκή ταυτότητα του σχολείου μας.
Διεθνείς Συνεργασίες
Αξίζει να σημειωθεί ότι το πρόγραμμα του σχολείου μας περιλαμβάνει ένα ευρύ δίκτυο συνεργασιών με χώρες όπως η Φινλανδία, η Λετονία, η Γερμανία, η Βουλγαρία, η Τουρκία, η Ισπανία και η Πορτογαλία.
Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν και εργάστηκαν για την επιτυχία της παρουσίασης!

Η παρουσίαση του 2ου έτους Διαπίστευσης είναι εδώ: ΗΜΕΡΑ.ERASMUS.8.5.26.ΔΙΑΠΟΛ

Η συμμετοχή του κυρίου Τσιότρα στο στρογγυλό τραπέζι: https://youtu.be/ueGzTyv6TvM