Τη Δευτέρα 30 Μαρτίου 2026 ομάδα τριών μαθητριών (Αναστασία-Μαρία Σουγιουλτζή, Μαριέττα Ψάλτη και
Σοφία Κυριακού) πήρε μέρος στους Αγώνες Επιχειρηματολογίας του 29ου Φεστιβάλ Παιδείας & Νεολαίας του
Δήμου Κορδελιού Ευόσμου με την υποστήριξη της Αντιδημαρχίας Παιδείας.
Οι αγώνες επιχειρηματολογίας αποτελούν έναν θεσμό που προάγει τον διάλογο και την ελεύθερη έκφραση,
δίνοντας στους μαθητές την ευκαιρία να αναπτύξουν δεξιότητες που ξεπερνούν τα όρια της σχολικής τάξης,
όπως ο σεβασμός στην αντίθετη άποψη και τον συνομιλητή, η δημιουργία δομημένων επιχειρημάτων και η
κριτική αντιμετώπιση σύγχρονων θεμάτων.
Η εμπειρία αυτή υπήρξε ιδιαίτερα σημαντική για τις ίδιες, καθώς τους έδωσε την ευκαιρία να καλλιεργήσουν
δεξιότητες επικοινωνίας και να ενισχύσουν την κριτική τους σκέψη μέσα από έναν δημιουργικό και γόνιμο
διάλογο. Παράλληλα, ανέδειξε τη σημασία της ενεργούς συμμετοχής των νέων σε δράσεις που ενθαρρύνουν
την ανταλλαγή ιδεών και την υπεύθυνη έκφραση απόψεων.
Η συμμετοχή τους στους Αγώνες Επιχειρηματολογίας αποτελεί ένα παράδειγμα μαθητικής πρωτοβουλίας και
προσπάθειας, που αξίζει να αναγνωριστεί και να αποτελέσει έμπνευση για αντίστοιχες δράσεις στο μέλλον.
Την ομάδα επιχειρηματολογίας του σχολείου μας καθοδηγούσε σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς η Φανή
Ζυμβρακάκη και η Όλγα Καραδάκη.

