Την Παρασκευή, 21 Νοεμβρίου 2025 μαθητές της Γ’ τάξης του Διαπολιτισμικού
Γενικού Λυκείου Ευόσμου είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε μια ενημερωτική
παρουσίαση/ημερίδα αφιερωμένη στα ένστολα επαγγέλματα. Η ημερίδα
πραγματοποιήθηκε στο Πολεμικό Μουσείο Θεσσαλονίκης και διοργανώθηε από την
ΠΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας με την υποστήριξη του γραφείου ΣΕΠ της ΔΔΕ
Ανατολικής Θεσσαλονίκης. Στόχος της δράσης ήταν η αναλυτική ενημέρωση των
μαθητών σχετικά με τις προοπτικές και τις απαιτήσεις των σχολών των Σωμάτων
Ασφαλείας και των Ενόπλων Δυνάμεων, ώστε να τους βοηθήσει στην ορθή και
συνειδητή συμπλήρωση του μηχανογραφικού τους δελτίου.
Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά το έργο και την αποστολή
των επαγγελματιών του χώρου, να θέσουν ερωτήσεις στους αξιωματικούς/εισηγητές
και να αποκτήσουν μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα για το περιεχόμενο σπουδών και τη
μετέπειτα επαγγελματική τους πορεία. Άκουσαν με μεγάλο ενδιαφέρον τις
πληροφορίες που παρουσιάστηκαν, έκαναν ερωτήσεις και συζήτησαν για τις
προοπτικές και τις απαιτήσεις κάθε επιλογής.
Ήταν μια όμορφη εμπειρία που τους έδωσε πολύτιμα εφόδια και μεγαλύτερη
σιγουριά στις επερχόμενες αποφάσεις τους. Τέτοιες δράσεις αποτελούν σημαντικό
κομμάτι της εκπαιδευτικής μας πορείας, καθώς ανοίγουν δρόμους, καλλιεργούν
προβληματισμούς και στηρίζουν ουσιαστικά τους μαθητές μας στα επόμενα βήματά
τους.


